Voor het beheer en monitoren van servers heeft Sirrus de dienst Managed Server Security ontwikkeld. Deze dienst is beschikbaar in drie verschillende dienstenniveaus. Afhankelijk van het gekozen dienstenniveau voert Sirrus werkzaamheden uit.
Sirrus beschikt over een skilled helpdesk waarin 1e, 2e en 3e lijns ondersteuning aanwezig is. Indien deze dienst afgenomen wordt hebben alle aangemelde medewerkers de mogelijkheid om telefonisch, per mail of in het self serviceportal een melding aan te maken. Bij onze helpdesk ondersteuning staat kennisoverdracht centraal.
Sirrus heeft ruime kennis en ervaring met het beheer en monitoren van bedrijfsnetwerken. Aangezien het beheer van netwerken een specialisme op zich is hebben wij ook hier een dienst voor ontwikkeld. Wij hebben ervaring met apparatuur van Cisco, Dell, Barracuda, HP, Juniper en Ubiquiti. De dienstverlening richt zich op on-premises netwerken.
Microsoft 365 en Office 365 vraagt gespecialiseerde kennis. Sirrus beschikt over deze kennis en biedt zodoende de dienst Managed Microsoft / Office 365 aan.
Het Azure platform vraagt gespecialiseerde kennis. Sirrus beschikt over deze kennis en biedt zodoende de dienst "Managed Azure" aan.